اسب امارات مسئولان استقلال ورزشگاه

اسب: امارات مسئولان استقلال ورزشگاه اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات خاطره بد مربی آمریکایی در کشور عزیزمان ایران

مربی آمریکایی پیشین تیم ملی فوتبال در مصاحبه‌ای از خاطراتش در کشور عزیزمان ایران مطالبی را بیان کرده است. 

خاطره بد مربی آمریکایی در کشور عزیزمان ایران

خاطره بد مربی آمریکایی در ایران

عبارات مهم : ایران

مربی آمریکایی پیشین تیم ملی فوتبال در مصاحبه ای از خاطراتش در کشور عزیزمان ایران مطالبی را بیان کرده هست.

بر اساس نوشتار سایت Soccer News، در آستانه جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، دن گاسپار، مربی پیشین تیم ملی فوتبال کشور عزیزمان ایران به صحبت راجع به شرایطش در فوتبال کشور عزیزمان ایران پرداخته هست. این مربی آمریکایی که دستیار کارلوس کی روش، در تیم ملی فوتبال کشور عزیزمان ایران بود، بعد از راهیابی ملی پوشان به جام جهانی روسیه از سمت خود کناره گیری کرد.

گاسپار، مربی تیم ملی فوتبال پرتغال و کشور عزیزمان ایران بود و در سه جام جهانی ۲۰۰۲، ۲۰۱۰ و ۲۰۱۴ حاضر بود.

خاطره بد مربی آمریکایی در کشور عزیزمان ایران

مصاحبه گاسپار با این سایت را در زیر می خوانید:

* آیا شما تصمیم گرفتید کشور عزیزمان ایران را ترک کنید؟

مربی آمریکایی پیشین تیم ملی فوتبال در مصاحبه‌ای از خاطراتش در کشور عزیزمان ایران مطالبی را بیان کرده است. 

– من و فدراسیون فوتبال ایران، تفاوت عقیده در مورد بعضی از پرسشها داشتیم. در حال حاضر آزاد نیستم که راجع به جزییات این عنوان صحبت کنم و به همین علت فعلا حرفی جهت گفتن در این زمینه ندارم. متاسفانه یک تفاوت عقیده بین من و فدراسیون فوتبال کشور عزیزمان ایران وجود دارد و وکیلم در حال پیگیری ماجرا است.

* بعد از ترک کشور عزیزمان ایران دل تان جهت چه چیزی بیش تر تنگ شده است است؟

– قطعا هواداران پرشور ایرانی که ورزشگاه آزادی را پر می کردند و همین طور بازیکنانی که با وجود پرسشها زیاد، تلاش زیادی به خرج می دادند. انگیزه آنها جهت خوشحال کردن مردم ارزش بسیار اوج بود. جنگندگی بازیکنان کشور عزیزمان ایران باور نکردنی هست. من شکی ندارم تیم ملی فوتبال کشور عزیزمان ایران در جام جهانی روسیه عملکرد خوبی از خود نشان خواهد داد و اگر تیم ملی فوتبال کشور عزیزمان ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ شگفتی بیافریند من اصلا تعجب نخواهم کرد.

* لذت بخش ترین لحظه ای که با تیم ملی فوتبال کشور عزیزمان ایران داشتید، چه بود؟

خاطره بد مربی آمریکایی در کشور عزیزمان ایران

– یکی از لحظات خوش ما افزایش به جام جهانی برزیل در کره جنوبی بود. جو بسیار قشنگ و فوق العاده ای ایجاد شد و بازیکنان در زمین مسابقه با خوشحالی اوج و پایین می پریدیم. در ادامه در ورزشگاه آزادی جهت ما مراسم خوش حالی استقبال گرفتند. همین طور رفتن به حرم امام رضا (ع) نیز یکی دیگر از لحظات به یاد ماندنی من در کشور عزیزمان ایران بود که بازیکنان با خوشحالی و فروتنی مورد استقبال قرار گرفتند. دنیا فوتبال هیچ وقت فراموش نمی کند کشور عزیزمان ایران چه عملکرد خوبی برابر تیم ملی فوتبال آرژانتین داشت و این لیونل مسی بود که توانست قلب کشور عزیزمان ایران را بشکند و فوتبال کشور عزیزمان ایران را از دستیابی به یک شگفتی باز دارد.

* خاطره بدی از حضور در کشور عزیزمان ایران دارید؟

– بدترین خاطره من مربوط به نخستین حضورم در پایتخت کشور عزیزمان ایران می شود. من از دانشگاه هارتفورد استعفا دادم تا به عنوان یکی از اعضای کادر فنی تیم ملی فوتبال کشور عزیزمان ایران فعالیت کنم. با این حال من در فرودگاه به وسیله ماموران به اتاقی انتقال یافته شدم و چندین ساعت در یک اتاق کوچک بدون پنجره قرار داده شدم که فقط یک صندلی در آن وجود داشت. ماموران هم زبان انگلیسی بلد نبودند و من نمی دانستم چه اتفاقاتی در حال رخ دادن هست. بعد از چند ساعت فردی که زبان می دانست نزد من آمد و گفت که ویزای من به درستی تایید نشده است و من باید به آلمان باز گردم. بقیه اعضای کادر فنی کشور عزیزمان ایران در نشست خبری حاضر شدند و من در آلمان بودم و این خیلی دلواپس کننده بود، چون از سمتم در دانشگاه استعفا داده بودم. در نهایت فدراسیون فوتبال کشور عزیزمان ایران با من تماس گرفت و اعلام کرد که از بالاترین مقامات امنیتی اجازه ورود من به کشور عزیزمان ایران را گرفته اند و خیال من راحت شد.

مربی آمریکایی پیشین تیم ملی فوتبال در مصاحبه‌ای از خاطراتش در کشور عزیزمان ایران مطالبی را بیان کرده است. 

* جو فوتبال در کشور عزیزمان ایران چطور بود؟

– ورزشگاه آزادی جهت هر حریفی یک جهنم هست. تیم های کمی وجود دارند که آزادی را با سه امتیاز ترک کردند. نزدیک به ۱۲۰ هزار تماشاگر در ورزشگاه حاضر می شوند و صدای حمایت آن ها کر کننده هست. شاید بتوان گفت فراتر از یک بازی فوتبال.

خاطره بد مربی آمریکایی در کشور عزیزمان ایران

* به عنوان یک آمریکایی چطور با شما واکنش‌ها شد؟

– با نهایت احترام با ما واکنش‌ها شد. من هیچ مشکلی در کشور عزیزمان ایران نداشتم.

* مردم کشور عزیزمان ایران چگونه مردمانی هستند؟

– مردمان کشور عزیزمان ایران همانند مردم سراسر دنیا همان انگیزه و تلاش را دارند. ایرانی ها خیلی به تاریخ و قدمت ارزش افتخار می کنند. من امیدواریم روزی با هم همکاری کنیم و در صلح و آرامش به زندگی بپردازیم.

* آیا در وقت حضور در کشور عزیزمان ایران با رهبران این کشور ملاقات داشتید؟

– بله. چندین بار. آن ها مراسم های مختلفی را جهت ما در نظر گرفتند. سیاستمداران کشور عزیزمان ایران محبوبیت فوتبال در این کشور را می فهمند و ارج می نهند. با این حال تمرکز من در کشور عزیزمان ایران روی تیم ملی فوتبال بود. من یک مربی حرفه یی هستم نه سیاستمدار.

* آیا به خاطر این که آمریکایی هستید با شما واکنش‌ها دو گانه ای هم در این کشور شد؟

– خیر. به هیچ عنوان.

* آیا شما رستوران مورد علاقه ای در کشور عزیزمان ایران داشتید؟

– مردم شگفت زده می شوند اگر بدانند چقدر رستوران های مختلفی در پایتخت کشور عزیزمان ایران وجود دارد که غذاهای ایتالیایی، مکزیکی، هندی، فرانسوی و … سرو می کنند.

* در ابتدا اصلا آیا تصمیم گرفتید به کشور عزیزمان ایران بروید؟

– خب. این یک تجربه جالب بود. کمک کردن به یک کشور جهت افزایش به جام جهانی فوق العاده هست. من آدم جاه طلبی هستم. من افتخار می کنم در کادر فنی حضور داشتم که همراه با کشور عزیزمان ایران دو افزایش پیاپی به جام جهانی را تجربه کردم.

* رابطه شما با کارلوس کی روش چگونه است؟

– ما مربیان حرفه ای هستیم و بیش از ۲۵ سال است که با یکدیگر دوست هستیم. کی روش مربی است که به جزییات اهمیت زیادی می دهد و یکی از باهوش ترین افرادی است که من با او کار کرده ام. خوشحال هستم که تجارب زیادی از این همکاری به دست آوردم.

تدبیر و امید

واژه های کلیدی: ایران | خاطره | افزایش | ایرانی | فوتبال | ورزشگاه | آمریکایی | جام جهانی | بازی فوتبال


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار