اسب امارات مسئولان استقلال ورزشگاه

اسب: امارات مسئولان استقلال ورزشگاه اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات بازی رسانه‌ای یا استعفای‌واقعی؟ آقای طاهری لطفا براق باشید

مشکلات کلوب پرسپولیس با اسپانسر خود باعث شده است سرپرست این کلوب باز هم در جریاناتی رسانه‌ای صحبت از کناره‌گیری کند.

بازی رسانه‌ای یا استعفای‌واقعی؟ آقای طاهری لطفا براق باشید

بازی رسانه ای یا استعفای واقعی؟ آقای طاهری لطفا براق باشید

عبارات مهم : رسانه ای

مشکلات کلوب پرسپولیس با اسپانسر خود باعث شده است سرپرست این کلوب باز هم در جریاناتی رسانه ای صحبت از کناره گیری کند.

به گزارش ایسنا، با پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس برابر لخویا و افزایش این تیم به جمع هشت تیم برتر آسیا خیلی ها تصور می کردند حواشی مدیریتی این کلوب تمام شده است باشد ولی منشتر شدن خبر استعفای علی اکبر طاهری از سمت سرپرستی کلوب پرسپولیس، مشخص شد هنوز پرسشها مدیریتی پابرجاست.

بازی رسانه‌ای یا استعفای‌واقعی؟ آقای طاهری لطفا براق باشید

از زمانی که طاهری به عنوان سرپرست کلوب پرسپولیس گزینش شده، آنقدر از سمت خود استعفا داده که دیگر حسابش از دست رسانه ها خارج هست. البته تعداد زیادی از این استعفاها بیشترشبیه یک موج رسانه ای بود و شاید فقط در یکی دو مورد رنگ واقعیت داشت. ولی به راستی علت استعفاهای طاهری چیست؟

با جدایی محمود گودرزی از وزارت ورزش و جوانان و آمدن مسعود سلطانی فر به عنوان وزیر ورزش و جوانان، خیلی ها تصور می کردند که مدیریت کلوب پرسپولیس هم دستخوش تغییراتی خواهد شد ولی طاهری به اعتبار نتیجه های خوبی که برانکو به کمک بازیکنان می گرفت، بعد از جلسه ای با وزیر ورزش و جوانان در سمت خود ابقا شد. بعد از آن سرپرست کلوب پرسپولیس که دیگر حمایت قاطعی از وزارت ورزش پشت سر خود نمی دید رو به بازی های رسانه ای آورد.

مشکلات کلوب پرسپولیس با اسپانسر خود باعث شده است سرپرست این کلوب باز هم در جریاناتی رسانه‌ای صحبت از کناره‌گیری کند.

او که به خوبی با روش های بازی رسانه ای آشنا بود، هر زمانی که احساس کرد قرار است تغییری در مدیریت کلوب رخ دهد، خبر استعفای خود را از طریق افراد نزدیک خود در اختیار بعضی رسانه ها قرار می داد تا به نوعی با ایجاد موج رسانه ای و به اعتبار نتیجه های خوب تیمش و حمایت خودجوش لیدرها! در سمت خود ابقا شود.

بر کسی پوشیده نیست که قهرمانی پرسپولیس در لیگ و البته نتیجه های خوب این تیم در لیگ قهرمانان آسیا حاصل زحمات بازیکنان و البته دانش برانکو ایوانکویچ است ولی در این میان این موفقیت ها بهانه ای شد تا سرپرست کلوب هر زمانی که احساس کرد حرفش در میان مدیران بالادستی خریدار ندارد استعفا بدهد تا از این طریق وزارت ورزش را در برابر هواداران قرار دهد و به خواسته های خود برسد.

اما بروزترین محل اختلاف طاهری و مدیران اوج دستی که باعث شد دوباره خبر استعفای او را بشنویم مساله اسپانسر هست. مدتهاست کلوب پرسپولیس مشکلاتی را با اسپانسر خود دارد. گفته شده است اسپانسر کلوب به تعهدات خود عمل نکرده و سرپرست کلوب هم اعلام کرده دیگر قصد تمدید قرارداد را با این شرکت ندارد.

بازی رسانه‌ای یا استعفای‌واقعی؟ آقای طاهری لطفا براق باشید

البته طی اطلاعیه ای که روی سایت کلوب پرسپولیس قرار داده شد به نظر می رسد که مسئله کلوب پرسپولیس سامانه هواداری نیست، بلکه شرکتی که به عنوان کارگزار میان همراه اول و باشگاه، کارهای اجرایی سامانه را انجام می دهد، محل اختلاف کلوب پرسپولیس هست. این شرکت که گفته می شود حدود 21 میلیارد تومان به کلوب پرسپولیس بدهکار هست، طی فصل اخیر درآمد خوبی از نام پرسپولیس کسب کرده ولی در پرداخت مطالبات کلوب ناتوان بوده است.

حال مدیران کلوب قصد دارند بعد از فسخ قرارداد خود با این شرکت، از طریق شرکت دیگری از سامانه هواداری خود درآمدزایی کنند و به همین خاطر است که از هواداران خواسته اند به عضویت خود در این سامانه ادامه بدهند. البته جهت این که طاهری بتواند قرارداد کلوب را با این شرکت فسخ کند نیاز به حمایت وزرات ورزش دارد که گویا وزارت ورزش هم حمایت مورد نیاز را انجام نداده است تا سرپرست کلوب دوباره رو به تکنیک استعفاء بیاورد.

مشکلات کلوب پرسپولیس با اسپانسر خود باعث شده است سرپرست این کلوب باز هم در جریاناتی رسانه‌ای صحبت از کناره‌گیری کند.

تعداد زیادی از هواداران به امید کمک به کلوب محبوب خود عضو سامانه هواداری شده است اند تا بلکه بتوانند باری از دوش پرسپولیس بردارند ولی پول های آنها که به صورت نقدی روی قبض گوشی ارزش آمده و یا از شارژشان کم شده است به جای آنکه در حساب کلوب باشد در اختیار اسپانسر کلوب قرار گرفته و در برابر کلوب هم نتوانسته این پول ها را وصول کند. البته در سیستم سامانه هواداری پرسپولیس ابهامات زیادی وجود دارد که هیچگاه مدیران کلوب اقدامی جهت براق سازی و برطرف این ابهامات نکرده اند. ابهاماتی نظیر اینکه این سامانه چندنفر عضو دارد و در ماه چقدر جهت کلوب و چقدر جهت شرکت کارگزار درآمد دارد؟

در هر حال این روزها کلوب پرسپولیس درگیر حواشی مدیریتی زیادی شده است هست. از طرفی لیدرها با همراه کردن هواداران قصد دارند به صورت خودجوش از ابقای طاهری حمایت کنند و از طرفی دیگر پرسشها موجود و حمایت نکردن وزارت ورزش از تصمیمات طاهری باعث ناراحتی وی شده است هست. با این وجود باید دید طی روزهای آینده چه تغییراتی در راس مدیریت کلوب پرسپولیس رخ خواهد داد و استعفای طاهری واقعی است یا بازی رسانه ای.

بازی رسانه‌ای یا استعفای‌واقعی؟ آقای طاهری لطفا براق باشید

واژه های کلیدی: رسانه ای | رسانه ها | اسپانسر | پرسپولیس | پرسپولیس | علی اکبر طاهری | وزارت ورزش و جوانان | اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار