اسب امارات مسئولان استقلال ورزشگاه

اسب: امارات مسئولان استقلال ورزشگاه اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار حوادث قتل به خاطر عضویت در گروه تلگرامی

مرد خشمگین زمانی که متوجه شد همسرش در گروه تلگرامی عضو شده است هست، او را کشت. متهم بعد از این جنایت با ضربه‌های چاقو خودزنی کرد که ناکام ماند و در بیمارستان خو

قتل به خاطر عضویت در گروه تلگرامی

عبارات مهم : جنایت

مرد خشمگین زمانی که متوجه شد همسرش در گروه تلگرامی عضو شده است هست، او را کشت. متهم بعد از این جنایت با ضربه های چاقو خودزنی کرد که ناکام ماند و در بیمارستان خوابیدن هست.

به گزارش جام جم، شامگاه سه شنبه 17 مرداد امسال ساکنان مجتمعی در یکی از محله های شهر قدس در غرب استان پایتخت کشور عزیزمان ایران با شنیدن صدای فریاد و کمک خواهی سراسیمه از منزل هایشان بیرون آمدند و متوجه شدند صدای مشاجره و کمک خواهی از منزل زوج همسایه شنیده می شود.

همسایه ها برابر آپارتمان آنها رفته و از مرد صاحبخانه درخواست کردند در منزل را باز کند ولی او امتناع کرد تا این که صدای فریادهای زن جوان خاموش شد و سکوت همه جا را فراگرفت. همسایه ها که احتمال می دادند مرد جوان بلایی سر همسرش آورده باشد، با پلیس تماس گرفتند. ماموران با حضور برابر در آپارتمان هرچه در زدند کسی در را باز نکرد. آخر آنها وارد آپارتمان شده است و با رد خون در منزل رو به رو شدند. هنگامی که رد خون را دنبال کردند، به اتاقی رسیدند که زن و مرد جوان غرق در خون در داخل آن افتاده بودند. شواهد حکایت از آن داشت که مرد جوان ابتدا همسرش را با ضربه های چاقو به قتل رسانده و بعد خودزنی کرده است.

قتل به خاطر عضویت در گروه تلگرامی

دقایقی از حضور پلیس نگذشته بود که امدادگران اورژانس و تیم بررسی صحنه جرم پلیس آگاهی و کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی شهر قدس (قلعه حسن خان) در آنجا حاضر شدند. جسد زن جوان به پزشکی قانونی و شوهر زخمی او به بیمارستان انتقال یافته شد .

تحقیقات از همسایه ها نشان داد، آنها این آخرهای متوجه دعواهای میان این زوج شده است اند، ولی نمی دانند علت اختلاف و درگیری آنها چه بوده هست. شب جنایت هم صدای دعوا و درگیری این زوج را شنیده اند و قصد کمک داشته اند که موفق نشده اند و مرد جوان همسرش را کشته است.

مرد خشمگین زمانی که متوجه شد همسرش در گروه تلگرامی عضو شده است هست، او را کشت. متهم بعد از این جنایت با ضربه‌های چاقو خودزنی کرد که ناکام ماند و در بیمارستان خو

با جمع بندی این اطلاعات ماموران جهت رازگشایی از این جنایت در بیمارستان حاضر شدند و به تحقیق از مرد زخمی پرداختند.

وی به افسر تحقیق گفت: از مدتی قبل، رفتارهای همسرم عوض کردن کرده بود و هر بار که از او علت ماجرا را می پرسیدم، از حرف زدن طفره می رفت. یک روز به طور اتفاقی متوجه شدم او عضو یک گروه تلگرامی شده است و در آن با افراد غریبه حرف می زند. با اطلاع از این ماجرا عصبانی شدم و از او خواستم دست از حضورش در این گروه های تلگرامی بردارد و کمی به من و زندگی مان برسد که بی فایده بود. شبی که جنایت رخ داد، متوجه شدم در خبر رسان تلگرام مشغول چت هست. بر سر این عنوان با هم درگیر شدیم. به آشپزخانه رفتم و چاقویی برداشتم و به سمت همسرم رفتم. او التماس می کرد رهایش کنم. ولی دیگر تحمل نداشتم و با زدن ضربه های متعدد او را کشتم. دیگر نمی خواستم زنده بمانم و با همان چاقو ضربه هایی به خودم زدم تا بمیرم که نشد .

بعد از اعتراف های اولیه مرد همسرکش، او همچنان در بیمارستان خوابیدن است و تحقیقات راجع به ادعای او ادامه دارد.

قتل به خاطر عضویت در گروه تلگرامی

واژه های کلیدی: جنایت | آپارتمان | بیمارستان | اخبار حوادث


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار