اسب امارات مسئولان استقلال ورزشگاه

اسب: امارات مسئولان استقلال ورزشگاه اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار اقتصادی و بازرگانی ابهام در نیاز هر سال به یک میلیون مسکن

تحلیل یک مقام مسوول در وزارت راه و شهرسازی درخصوص نیاز به حدود چهار میلیون واحد مسکونی تا سال ۱۴۰۵ پیش‌بینی قبلی وزارتخانه مبنی بر نیاز به ۹ میلیون واحد مسکونی

ابهام در نیاز هر سال به یک میلیون مسکن

ابهام در نیاز هر سال به یک میلیون مسکن

عبارات مهم : میلیون

تحلیل یک مقام مسوول در وزارت راه و شهرسازی درخصوص نیاز به حدود چهار میلیون واحد مسکونی تا سال ۱۴۰۵ آینده نگری قبلی وزارتخانه مبنی بر نیاز به ۹ میلیون واحد مسکونی را به چالش کشید.

به گزارش ایسنا، بهروز ملکی مدیرکل دفتر طرح، برنامه و بودجه شرکت عمران و بهسازی شهری گفته که تا سال ۱۴۰۵ باید تعداد ۳۱ میلیون منزل (خالی و غیرخالی) ساخته و در کشور وجود داشته باشد.

این در حالی است که بر اساس سرشماری سال ۱۳۹۵ حدود ۲۷ میلیون واحد مسکونی در کشور وجود دارد و اگر بر مبنای طرح جامع مسکن سالیانه یک میلیون واحد مسکونی تازه تولید و نوسازی شود حداقل ۹ میلیون مسکن تازه اضافه خواهد شد. ولی بر اساس تحلیل ملکی، کمتر از نصف این رقم نیاز خواهد بود.

ابهام در نیاز هر سال به یک میلیون مسکن

بهمن ماه ۱۳۹۶ حامد مظاهریان ـ معاون وزیر راه و شهرسازی گفته بود در یک افق ۱۰ ساله به ساخت پنج میلیون منزل تازه و نوسازی ۳.۸ میلیون مسکن و در مجموع به حدود ۹ میلیون مسکن تازه نیاز داریم.

بر اساس سرشماری سال ۱۳۹۵، موجودی مسکن کل کشور (بدون احتساب واحدهای مسکونی خالی) بیش از ۲۲.۸ میلیون واحد مسکونی و تعداد خانوار ۲۴.۱۹ میلیون واحد هست. همچنین تراکم خانوار در واحد مسکونی حدود ۱.۰۵ هست. در حالی که تعداد منزل های خالی با بیش از ۵۵ درصد رشد از ۱.۶۶ میلیون واحد در سال ۱۳۹۰ به ۲.۵۸ میلیون واحد در سال ۱۳۹۵ زیاد کردن یافته هست. یعنی هم اکنون حدود ۲۷ میلیون مسکن در کشور وجود دارد که اخذ مالیات از منزل های خالی می تواند حدود چهار میلیون مسکن خالی از سکنه را وارد تناوب مصرف کند.

تحلیل یک مقام مسوول در وزارت راه و شهرسازی درخصوص نیاز به حدود چهار میلیون واحد مسکونی تا سال ۱۴۰۵ پیش‌بینی قبلی وزارتخانه مبنی بر نیاز به ۹ میلیون واحد مسکونی

در سال ۱۳۷۵ تعداد ۱۲ میلیون و ۳۹۸ هزار خانوار و ۱۰ میلیون و ۷۷۰ هزار واحد مسکونی داشته ایم. سال ۱۳۸۵ این رقم به ۱۷ میلیون و ۵۰۱ هزار خانوار در برابر ۱۵ میلیون و ۸۵۹ هزار واحد مسکونی رسیده هست. در سال ۱۳۹۰ تعداد خانوارها به ۲۱ میلیون و ۱۸۵ هزار رسیده و واحدهای مسکونی ۱۹ میلیون و ۹۵۰ هزار واحد بوده هست. در سال ۱۳۹۵ نسبت خانوار به مسکن در دسترس به ترتیب ۲۴ میلیون و ۱۹۶ هزار در برابر ۲۲ میلیون و ۸۲۵ واحد مسکونی بوده است.

واژه های کلیدی: میلیون | سرشماری | اخبار اقتصادی و بازرگانی


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار